czwartek, 3 lipca 2014

Liebster award.

Na wstępie chcę podziękować Onnawen za nominowanie mnie.

1. Od kiedy piszesz blogi?
Zaczęłam pisać trzy lata temu. Wtedy powstał mój pierwszy blog, który niestety teraz jest już usunięty.
2. Jak i dlaczego zaczęłaś swoją przygodę z pisarstwem?
Zawsze byłam dobra w szkole jeśli chodzi o wypracowania. Kiedy moi znajomi trudzili się, by napisać opowiadanie czy rozprawkę, mi przychodziło to z łatwością. Kiedy zaczęłam dorastać gdzieś tam pojawił się u mnie w głowie pomysł, by przelewać emocje na papier. Nie chciałam jednak pisać pamiętnika, więc zaczęłam pisać opowiadanie. Spodobało mi się i kiedy moi znajomi stwierdzili, że jest niezłe, postanowiłam założyć bloga.
3. Co cię motywuje?
Motywują mnie moi czytelnicy i ich komentarze.
4. W jakim kierunku zamierzasz się kształcić?
Marzę o dziennikarstwie jeśli chodzi o studia.
5. Spotykasz swojego fana, który prosi cię o pomoc ze swoim blogiem. Jak reagujesz?
Oczywiście, było by mi bardzo miło i z chęcią pomogłabym tej osobie.
6. Do którego z domów w Hogwarcie chciałabyś należeć i dlaczego?
Wydaję mi się, że do Slytherinu. W dużej mierze przez mój charakter. Pasowałabym do ślizgonów.
7. Ulubiona część HP ( książka i film)
Książka - Harry Potter i Czara Ognia, film - Harry Potter i Insygnia Śmierci cz.2
8. Dlaczego twój blog nosi taki tytuł?
Bo uważam, że pasuje on do Dramione. I sama bardzo go lubię.
9. Co starasz się przekazać czytelnikom swoim opowiadaniem?
Hm... na razie na moim blogu opublikowana jest dopiero jedna miniaturka. Jednak patrząc w przyszłość na wszystkie te, które dopiero będą dodane, chce im uświadomić, że miłość jest potężnym uczuciem. Że kochając kogoś, jesteśmy w stanie zrobić dla niego wszystko.
10. Jakie jest twoje największe marzenie?
Pomijające wszystkie te błahe jak kolejne buty czy nowa płyta, myślę, że moim największym marzeniem jest to, by być szczęśliwą.
11. Masz jakiś sposób, aby na bloga przychodziło więcej czytelników?
Po prostu zostawiam linki w komentarzach na innych blogach.

Nominuję :

LaFinDeLaVieHarryPotter
Salvio Hexia
Milksop

Pytania :
1. Jaka jest twoja ulubiona postać z HP i dlaczego akurat ta?
2. Której postaci z HP nienawidzisz i dlaczego?
3. Jaka jest twoja ulubiona para z HP?
4. Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz jeśli chodzi o sagę Harry'ego Potter'a to co by to było?
5. Skąd czerpiesz pomysły/inspirację na swoje opowiadanie?
6. Jak myślisz, do którego domu w Hogwarcie przydzieliła by cię Tiara?
7. Gdybyś miała szansę spędzenia jednego dnia w świecie magii, z kim byś go spędziła?
8. Jaki jest twój jeden ulubiony moment ze wszystkich filmów o Harrym Potterze?
9. Czemu zdecydowałaś się założyć bloga?
10. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?
11. Kiedy zaczęłaś czytać sagę HP i jak do tego doszło?



3 komentarze:

  1. Gratuluję nominacji :)
    Pozdrawiam i weny życzę :D
    PS. Zapraszam do pierwszej miniaturki Sevmione :)
    http://nie-oceniaj-po-pozorach-dramione.blogspot.com/2014/07/eh-te-szlabany.html

    OdpowiedzUsuń
  2. sorki za spam, ale bezczelnie wkleję tu link do mojego bloga i powiem: zapraszam na 5 rozdział :)
    obliviate-dramione.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. / przepraszam za spam/
    Po długiej nieobecności zapraszam na trójeczkę..
    "Nie wiedziała ile już tu była, nie była nawet pewna tego, czy żyje, chociaż niewątpliwie utwierdzało ją w tym jej powolnie bijące serce i świszczący oddech."
    Liczę na szczere opinie.
    http://skryte-pragnienia-serc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń